16:54 26.02.2024
ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Для самооцінювання доцільно ви-користовувати наступні методи збору інформації: вивчення документації, опитування (анкетування, інтерв’ю),спостереження (за освітнім середовищем, за організацією освітнього процесу).Результати самооцінювання доцільно розглянути та схвалити на за- сіданні педагогічної ради до початку нового навчального року. Отримані результати варто також обговорити з представниками батьківської та учнівської громадськості. Інформація,
отримана під час самооцінювання, може стати підґрунтям для внесення змін до стратегії розвитку ЗПО, визначення шляхів вдосконалення освітніх і управлінських процесів та інших питань внутрішньої системи.
Актуальною проблемою для науки і практики, з огляду сучасних освітніх тенденцій, є розвиток STEM-освіти в закладах позашкільної освіти з урахуванням плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти до 2027 року.
Концепція визначає комплекс заходів, пов’язаних з формуванням і розвитком навичок науково-дослідницької та інженерної діяльності, винахідництва, підприємництва, ранньої професійної
само визначеності, популяризацією науково-технічних та інженерних професій. Тому необхідно передбачити план заходів:– проведення конференцій, семінарів з питань використання новітніх методик STEM-освіти для педагогічних працівників;
– створення баз даних або інтерактивних карт закладу освіти, який
впроваджує STEM-освіту, та їх постійно оновлювати.
– проведення конкурсів, турнірів, інтелектуальних змагань, літніх шкіл;
– підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань використання новітніх методик STEM-освіти; – проведення профорієнтаційних
заходів у форматі проєктів «Майбутні професії», тижнів з популяризації STEM-освіти; – оновлення дизайну подвір’я, квіткових ділянок;
– упровадження та підтримка гуртківі секцій науково-технічного напряму.
У контексті використання дистанційних технологій можна використовувати
STEM-лабораторію МАНЛаб. Ресурснадає дистанційну й очну фахову методичну і технологічну допомогу в організації STEM- навчання здобувачів освіти. Лабораторія МАНЛабу спеціалі-
зується на дослідженнях з фізики,хімії,біології. географії, астрономії, екології.
мінералогії.20 червня 2021 року набула чинності урядова постанова від 24 березня 2021 р.№ 365 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. No1187», якою
затверджені у новій редакції Ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності. Відповідно до зазначеного документа ліцензування освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти може здійснюватись за рішенням засновника ЗПО. У разі прийняттятакого рішення ЗПО має відповіда-
ти вимогам, що визначені розділом «Започаткування та впровадження освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти», та подати відповідні документи до органу ліцензування за місцем реєстрації.
Згідно з наказом ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від
10.06.2021 No55 «Про проведення моніторингового дослідження стану роз-витку позашкільної освіти», впродовж 2021-2023 років проводилось моніторингове дослідження стану розвитку
позашкільної освіти, участь в якому взяли заклади позашкільної освіти нашої області. Респондентам-педагогам було поставлено питання про вплив навчання в закладах позашкільної
освіти на вибір майбутньої професії.Відповідно до результатів навчання в цих закладах майбутню професію обирали принаймні 20% вихованців.Отже, значна частина вихованців ЗПО
обирають свій майбутній фах під впливом знань і навичок, набутих ними в закладах позашкільної освіти.
Для самооцінювання доцільно ви-користовувати наступні методи збору інформації: вивчення документації, опитування (анкетування, інтерв’ю),спостереження (за освітнім середовищем, за організацією освітнього процесу).Результати самооцінювання доцільно розглянути та схвалити на за- сіданні педагогічної ради до початку нового навчального року. Отримані результати варто також обговорити з представниками батьківської та учнівської громадськості. Інформація,
отримана під час самооцінювання, може стати підґрунтям для внесення змін до стратегії розвитку ЗПО, визначення шляхів вдосконалення освітніх і управлінських процесів та інших питань внутрішньої системи.
Актуальною проблемою для науки і практики, з огляду сучасних освітніх тенденцій, є розвиток STEM-освіти в закладах позашкільної освіти з урахуванням плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти до 2027 року.
Концепція визначає комплекс заходів, пов’язаних з формуванням і розвитком навичок науково-дослідницької та інженерної діяльності, винахідництва, підприємництва, ранньої професійної
само визначеності, популяризацією науково-технічних та інженерних професій. Тому необхідно передбачити план заходів:– проведення конференцій, семінарів з питань використання новітніх методик STEM-освіти для педагогічних працівників;
– створення баз даних або інтерактивних карт закладу освіти, який
впроваджує STEM-освіту, та їх постійно оновлювати.
– проведення конкурсів, турнірів, інтелектуальних змагань, літніх шкіл;
– підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань використання новітніх методик STEM-освіти; – проведення профорієнтаційних
заходів у форматі проєктів «Майбутні професії», тижнів з популяризації STEM-освіти; – оновлення дизайну подвір’я, квіткових ділянок;
– упровадження та підтримка гуртківі секцій науково-технічного напряму.
У контексті використання дистанційних технологій можна використовувати
STEM-лабораторію МАНЛаб. Ресурснадає дистанційну й очну фахову методичну і технологічну допомогу в організації STEM- навчання здобувачів освіти. Лабораторія МАНЛабу спеціалі-
зується на дослідженнях з фізики,хімії,біології. географії, астрономії, екології.
мінералогії.20 червня 2021 року набула чинності урядова постанова від 24 березня 2021 р.№ 365 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. No1187», якою
затверджені у новій редакції Ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності. Відповідно до зазначеного документа ліцензування освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти може здійснюватись за рішенням засновника ЗПО. У разі прийняттятакого рішення ЗПО має відповіда-
ти вимогам, що визначені розділом «Започаткування та впровадження освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти», та подати відповідні документи до органу ліцензування за місцем реєстрації.
Згідно з наказом ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від
10.06.2021 No55 «Про проведення моніторингового дослідження стану роз-витку позашкільної освіти», впродовж 2021-2023 років проводилось моніторингове дослідження стану розвитку
позашкільної освіти, участь в якому взяли заклади позашкільної освіти нашої області. Респондентам-педагогам було поставлено питання про вплив навчання в закладах позашкільної
освіти на вибір майбутньої професії.Відповідно до результатів навчання в цих закладах майбутню професію обирали принаймні 20% вихованців.Отже, значна частина вихованців ЗПО
обирають свій майбутній фах під впливом знань і навичок, набутих ними в закладах позашкільної освіти.
АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeH9DnWtY8JPNrGt4FmRlum4xKJC86f8jgzo77VfFQlxgNggA/viewform?usp=sf_link
12:30 26.12.2021