A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад позашкільної освіти "Центр дитячої та юнацької творчості "Сузір'я"
Хустської міської ради Закарпатської області

ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

            Для самооцінювання доцільно ви-користовувати наступні методи збору інформації: вивчення документації, опитування (анкетування, інтерв’ю),спостереження (за освітнім середовищем, за організацією освітнього процесу).Результати самооцінювання доцільно розглянути та схвалити на за- сіданні педагогічної ради до початку нового навчального року. Отримані результати варто також обговорити з представниками батьківської та учнівської громадськості. Інформація,

отримана під час самооцінювання, може стати підґрунтям для внесення змін до стратегії розвитку ЗПО, визначення шляхів вдосконалення освітніх і управлінських процесів та інших питань внутрішньої системи.

Актуальною проблемою для науки і практики, з огляду сучасних освітніх тенденцій, є розвиток STEM-освіти в закладах позашкільної освіти з урахуванням плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти до 2027 року.

Концепція визначає комплекс заходів, пов’язаних з формуванням і розвитком навичок науково-дослідницької та інженерної діяльності, винахідництва, підприємництва, ранньої професійної

само визначеності, популяризацією науково-технічних та інженерних професій. Тому необхідно передбачити план заходів:– проведення конференцій, семінарів з питань використання новітніх методик STEM-освіти для педагогічних працівників;

– створення баз даних або інтерактивних карт закладу освіти, який

впроваджує STEM-освіту, та їх постійно оновлювати.

– проведення конкурсів, турнірів, інтелектуальних змагань, літніх шкіл;

– підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань використання новітніх методик STEM-освіти; – проведення профорієнтаційних

 заходів у форматі проєктів «Майбутні професії», тижнів з популяризації STEM-освіти; – оновлення дизайну подвір’я, квіткових ділянок;

– упровадження та підтримка гуртківі секцій науково-технічного напряму.

 У контексті використання дистанційних технологій можна використовувати

STEM-лабораторію МАНЛаб. Ресурснадає дистанційну й очну фахову методичну і технологічну допомогу в організації STEM- навчання здобувачів освіти. Лабораторія МАНЛабу спеціалі-

зується на дослідженнях з фізики,хімії,біології. географії, астрономії, екології.

мінералогії.20 червня 2021 року набула чинності урядова постанова від 24 березня 2021 р.№ 365 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. No1187», якою

затверджені у новій редакції Ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності. Відповідно до зазначеного документа ліцензування освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти може здійснюватись за рішенням засновника ЗПО. У разі прийняттятакого рішення ЗПО має відповіда-

ти вимогам, що визначені розділом «Започаткування та впровадження освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти», та подати відповідні документи до органу ліцензування за місцем реєстрації.

Згідно з наказом ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від

10.06.2021 No55 «Про проведення моніторингового дослідження стану роз-витку позашкільної освіти», впродовж 2021-2023 років проводилось моніторингове дослідження стану розвитку

позашкільної освіти, участь в якому взяли заклади позашкільної освіти нашої області. Респондентам-педагогам було поставлено питання про вплив навчання в закладах позашкільної

освіти на вибір майбутньої професії.Відповідно до результатів навчання в цих закладах майбутню професію обирали принаймні 20% вихованців.Отже, значна частина вихованців ЗПО

обирають свій майбутній фах під впливом знань і навичок, набутих ними в закладах позашкільної освіти.

            Для самооцінювання доцільно ви-користовувати наступні методи збору інформації: вивчення документації, опитування (анкетування, інтерв’ю),спостереження (за освітнім середовищем, за організацією освітнього процесу).Результати самооцінювання доцільно розглянути та схвалити на за- сіданні педагогічної ради до початку нового навчального року. Отримані результати варто також обговорити з представниками батьківської та учнівської громадськості. Інформація,

отримана під час самооцінювання, може стати підґрунтям для внесення змін до стратегії розвитку ЗПО, визначення шляхів вдосконалення освітніх і управлінських процесів та інших питань внутрішньої системи.

Актуальною проблемою для науки і практики, з огляду сучасних освітніх тенденцій, є розвиток STEM-освіти в закладах позашкільної освіти з урахуванням плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти до 2027 року.

Концепція визначає комплекс заходів, пов’язаних з формуванням і розвитком навичок науково-дослідницької та інженерної діяльності, винахідництва, підприємництва, ранньої професійної

само визначеності, популяризацією науково-технічних та інженерних професій. Тому необхідно передбачити план заходів:– проведення конференцій, семінарів з питань використання новітніх методик STEM-освіти для педагогічних працівників;

– створення баз даних або інтерактивних карт закладу освіти, який

впроваджує STEM-освіту, та їх постійно оновлювати.

– проведення конкурсів, турнірів, інтелектуальних змагань, літніх шкіл;

– підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань використання новітніх методик STEM-освіти; – проведення профорієнтаційних

 заходів у форматі проєктів «Майбутні професії», тижнів з популяризації STEM-освіти; – оновлення дизайну подвір’я, квіткових ділянок;

– упровадження та підтримка гуртківі секцій науково-технічного напряму.

 У контексті використання дистанційних технологій можна використовувати

STEM-лабораторію МАНЛаб. Ресурснадає дистанційну й очну фахову методичну і технологічну допомогу в організації STEM- навчання здобувачів освіти. Лабораторія МАНЛабу спеціалі-

зується на дослідженнях з фізики,хімії,біології. географії, астрономії, екології.

мінералогії.20 червня 2021 року набула чинності урядова постанова від 24 березня 2021 р.№ 365 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. No1187», якою

затверджені у новій редакції Ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності. Відповідно до зазначеного документа ліцензування освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти може здійснюватись за рішенням засновника ЗПО. У разі прийняттятакого рішення ЗПО має відповіда-

ти вимогам, що визначені розділом «Започаткування та впровадження освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти», та подати відповідні документи до органу ліцензування за місцем реєстрації.

Згідно з наказом ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від

10.06.2021 No55 «Про проведення моніторингового дослідження стану роз-витку позашкільної освіти», впродовж 2021-2023 років проводилось моніторингове дослідження стану розвитку

позашкільної освіти, участь в якому взяли заклади позашкільної освіти нашої області. Респондентам-педагогам було поставлено питання про вплив навчання в закладах позашкільної

освіти на вибір майбутньої професії.Відповідно до результатів навчання в цих закладах майбутню професію обирали принаймні 20% вихованців.Отже, значна частина вихованців ЗПО

обирають свій майбутній фах під впливом знань і навичок, набутих ними в закладах позашкільної освіти.

Фото без опису

Положення ВСЯО

 

АБЕТКА ДИРЕКТОРА

АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeH9DnWtY8JPNrGt4FmRlum4xKJC86f8jgzo77VfFQlxgNggA/viewform?usp=sf_link

 

Дата: від до Скинути

для батьків

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeH9DnWtY8JPNrGt4FmRlum4xKJC86f8jgzo77VfFQlxgNggA/viewform?usp=sf_link

16:54 26.02.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора